2004-02-25 21:21:15貓琪‧玩具

暗戀像炸彈

之前唔知講開d乜
講起我鍾意馬俊偉咁既類型
因為馬俊偉個樣搞到佢好似乖乖仔咁
所以我就好鍾意
點知小喱們唔同意
仲踩馬俊偉其實好壞
諗真D就記起
o係我中一,二個時超鍾意鍾漢良
其實佢先係第一個令我心動既’男仔’
我真係唔知點解鍾意埋哂呢d咁既類型
跟住中三時,張信哲就永遠取代左我心目中男人既地位
hhohohooohoohooo
或者係因為鍾漢良已經唔知去左邊

係印尼個時
成日睇TVB8
所以就愛上左睇’偷偷愛上你’
雖然鍾漢良唔係第一男主角,同埋套野超低B
但係我都迷上左套劇
亦都愛上左隻主題曲”暗戀像炸彈”
隻歌令我勾番起迷鍾漢良個時既感覺



暗戀像炸彈
作詞:姚若龍 作曲:郭文賢

花店的 玻璃窗 妳看玫瑰的模樣 
像逃婚 的新娘 我完全懂妳的傷

河堤上 沒講話 我陪著妳看夕陽 
是愛神 喝醉了吧 讓心和心打錯電話

誰能 救愛 上天堂 
Oh暗戀像炸彈隨時會爆炸 可是我沒有辦法將它卸下
要表白 怕妳太為難 不捨得 看妳更亂更慌 

Oh暗戀像炸彈會讓人受傷 可能是我自己也許是對方 
所以我 拼命堤防 寧願炸碎了我的心
也不能傷 妳一根頭髮

上一篇:修正

下一篇:果然係茶