2006-06-10 14:23:39蕭小姐♥

完美的互動

陌生快速的解凍 熱情全部都充公 這一刻越戰越勇 快跟我一塊起鬨

要感受棋逢對手 管他英雄不英雄 水土不服 言語不通也要完美互動

這一次見面照我的規矩 千萬別安靜 你沒興趣我不相信

我聽不見你 卻能感受你的壓抑

Come on everybody gimme song to dance for

嘿~ 給我大聲說我愛你 給我大聲說沙郎黑yeah

嘿~ 給我大聲說我愛你 給我大聲說沙郎黑yeah

oh yeah here comes round 2.Hey yo. Rain.what you got to say?

(Rain)

Jeong Mal Ja Si NIn Ge Ji Neun Geol BO Ni

I je wa seo dwi neuk pae neun geo na ni ji

i will show you what i’ve got

i jen nae cha rye ni ka da reu neo neo da reun mun hwa do na na ma

geul su neo seo

這一次見面照我的規矩 千萬別安靜 你沒興趣我不信

我聽不見你 卻能感受你的壓抑

Come on everybody gimme song to dance for

嘿~ 給我大聲說我愛你 給我大聲說沙郎黑yeah

嘿~ 給我大聲說我愛你 給我大聲說沙郎黑yeah

Guys,listen to what i say

don’t fight for nothing important

don’t be a vip left out

ta ham ke ha neun geo ya

deo ji heun no rea reu rwi hae da ham kr oe neun geo ya

嘿~ 給我大聲說我愛你 給我大聲說沙郎黑yeah

嘿~ 給我大聲說我愛你 給我大聲說沙郎黑yeah

嘿~ 給我大聲說我愛你 給我大聲說沙郎黑yeah

嘿~ 給我大聲說我愛你 給我大聲說沙郎黑yeah

Thank you all much take a moment for some shout outs,

this joint was brought to you by, hi tman bang