2007-07-20 22:00:25㊣天兵のMILK((!))

ㄚ~~ 我快瘋惹啦!!!SOS(哭)

ㄚ~~~~


我快瘋啦....我ㄉ頭髮 OH MY GOT!!!




我ㄉ頭髮剪ㄉ好短喔!!我快瘋啦!!好丟臉啦ㄒ○ㄒ|||



屋挖挖 屋屋屋屋屋(哭)



我快瘋啦....返校ㄉ時候一定會變笑死啦!!!哭哭



我要崩潰啦!!!



誰來救救我啦!!!痾屋屋痾窩 痾威(哭)


救命!!SOS都是偶媽媽害ㄉ啦...(哭)


帶我ㄑ阿里ㄅ打ㄉ店....OH MY GOT!!!!!!!!!!!!



好丟臉喔...我好醜ㄚ.....(自卑中)




ㄅ要嘲笑我啦...屋挖挖屋屋屋屋屋屋屋屋....(哭)






BY MILK*圖片是我做ㄉ喔.....