2004-10-11 21:18:28milk....**

【星期五-阿耀爸爸】


星期五阿耀返黎將軍澳...

我同佢行左一陣間跟住就上左佢屋企食飯...

未食之前係佢間房度搵返以前小學d野...

哈哈...俾我搵到一張作文係寫我既...

內容相當搞笑...我一路睇一路係咁笑...

估唔到果陣時我係佢心目中係咁既...


跟住就同佢爸爸媽咪細佬食飯...

食飯既時候佢爸爸就係咁同我傾計...

傾傾下就話想我日日上佢屋企睇佢細佬做功課...

@@"真的嗎?開玩笑吧!

我連自己都未搞得掂點睇人地呀?!

跟住我就同佢講話我唔得ga喎...

但佢話唔緊要...話有人睇下佢佢先會做...

"有人睇下佢佢先會做"即係話我上到去只需要望實佢就得??

唔係掛?!咁益我呀!

係呢個時候阿耀竟加多一句:「係囉!你咪上黎睇下囉!」

Oh shit......