2004-10-11 19:06:54milk....**

【星期四-阿神你好野!】


今日打排球果時好好笑。。。哈哈

成班人都唔知做乜?!

放左學小富仲問我係唔係真既?

哈哈...我諗唔係真既...



放左學要留低默書一..一'''

默完就出去打排球...

打左一陣就走去叫阿神帶我入佢果班睇d相..

哈哈...佢細個個樣幾可愛喎...

睇完跟住就同佢一齊返屋企...

搭車果時佢囉...真係好衰...

本來都好好地ga...

佢到落車先同我講話...話....話...我隔離個男人係度....唉....唔講啦.....總知超核突喇><"

我當場啞左...佢仲係度笑...

乜真係好好笑咩?!我只係覺得好核突咋喎~

唉~~~~不幸~~~~