2004-10-02 00:50:33milk....**

【傻仔】

  
 
 
      .. .,,,.我有時其實都知道慚愧.//



           我錯誤吸引一個人. .,,,,.**
         . [[[,,. 訓練成類似男朋友的錯體



        我知過份,, ...,,,鍾意玩捉錯用神。oO
      明知你最後亦無份,,....**亦任你  _:;犧牲..




            我知過份 .,..,.,冇鍾意都俾訊號人;;"
             




         我有時其實 ,,都想你煩我_**
            我怕悶.,,,. [[[**需要一個人
               “_每日纏住我.,,黎維持我信心_”

























         ____就怕之後越見得多你.. ..,你越吸引.,,,**





  
 

 

 











































ps:首歌幾好聽ga!得閒聽下啦~^^