2003-01-17 15:15:23阿米...

見人喇~~~~~(jan 10-11)

星期五(jan10)的晚上。
跟了北海道去他的團契。
見過我的人﹐都自我的身份喇。
但很多人都不知道的。
結果聚會完了之後﹐終於有人開口問﹕
「xxxxx係你...eer...你地點識架?」
「xxxxx係我邊個既朋友呢既。」
*而且很多人都前前後後問了這個問題數次
最有﹐有一個人又問﹕
「xxxxx同埋你...咩關係?」
結果我在人群中大叫:
「xxxxx係我男朋友喇﹗」
眾人恍然大悟。

beep.
果然我唔似北海道條女。
係咪因為自己唔夠女人味呢。

星期六。
去了san francisco慶祝kelly姐生日。
一大班人﹐熱熱鬧鬧的過了一個晚上。
今次論到我帶北海道出場喇。

wali:呵呵呵~~~我從來無想過我會估中晒﹐如果我買六合彩可以估中晒D數字就好啦。不過i'll be there for u all da time la! =)