2008-06-12 20:56:24花花*

世上有個不變真理 那就是...耶穌愛你’


Your faithfulness never fails 你的信實從不失敗
Your faithfulness everyday 你的信實每一天都存在
You’re the same 你從不改變

Unfailing love sets me free 你不改變的愛使我得自由
Unfailing love you lead me 你不改變的愛帶領我
With your hand

And all i know 我知道
With your arms around me 你用雙臂環繞著我
Your face is all that i seek 我只想要尋求你的面
Your love and grace 你的愛與恩典
Pick me up and hold me 把我撿起也抱起我
You alone are holy 唯有你是聖潔的

For you alone are great in power 唯有你是大有能力的神
You alone are my strong tower 唯有你是我堅固城
And i will lift my heart and soul 而我要用我全心和我的靈
To worship you alone 單單敬拜你



For you alone are my desire 唯有你是我心所追求
You have set my heart on fire 你已挑旺我的心
And i will lift my heart and soul 而我要用我全心和我的靈
To worship you alone 單單敬拜你
Worship you alone 單單敬拜你

And i will follow after you 而我要跟隨你
For you are my desire 唯有你是我心所追求
Oh jesus, my heart belongs to you 耶穌 我全人全心屬於你





親愛的主耶穌啊主耶穌



真的以最真誠的心 讚美感謝你



當全世界離我而去



身邊至少 還有你



你的神蹟 是如此的..真實



我在你聖潔 好無保留的愛中



漸漸成長 茁壯



就算那暴雨的雨絲 侵入了遠山的荒塚



我也可以想像





以最快的速度 奔馳___







穿過那松林__


踩過那幽徑的花草____


躍過那模糊的鹿影 天上飛的鷹和鳥_______


憂鬱的心 隨著狂風 被吞噬掉





然後 我慢慢的停下來


無意識的呼喚你的名子




因為


雨過天青後的 笑容



我已 明暸