2004-07-14 18:58:59米sell

14║07║04

今日係14號喇..
聽日就同佢一個月喇..
本來係應該好開心ge..但係你..愈來愈對得冷淡
咁我可以點..有時我真係好想問你一句..
其實你心裡有沒有我...係唔係真係個件事..會影響到你咁..
我好唔開心呀..我琴日聽到你講...搵工...如果係做個份ge話
就好小機可以出黎玩...d 錢都唔知點洗tim呀..又話咩冇得出黎玩好慘嫁ma///咁我呢//你有諗過我ma??我對你黎講已經唔重要..
我每一次問你你仲有冇諗之前個個..你話佢..但係..點解你到而家個銀包仲放住佢張相..
你話佢係icq同你講野..你冇理佢..講真..我真係唔信囉..根本你冇可以會唔應佢..可能你到而家仲等緊佢電話啦...我真係唔想亂諗嫁..但係我做唔到.你比唔到安全感我呀..一d都冇..我只你想同你一齊開開心心..都咁難咩,,同我一齊好辛苦咩..同我傾多d會喉嚨痛嫁...陪我多d會想嫁咩....就算你係掛住你之前個個..你可唔可以扮下野...等我唔好亂諗..我好唔開心呀..我今次test...唉...仲有11個缺點...
我真係好想死呀