2004-06-28 22:23:41米sell

29<06>04

點解自從個件事之後你對我的態度已經唔同曬..你以前對我好好.真係好到唔知點講..但係而家既你..算啦唔想講喇..而家既你根本唔在乎我;;以前你去邊你都會問我...但係而家你只會同我講一聲我應間出去呀..就算~
以前你食完飯就會即刻打比我..但係而家你每次食親都一定係超過2個鐘//之後打比你問你做緊咩..你一定係話唔知邊度痛又邊度痛咁...聽到咁所有嬲既野都冇曬//都唔知點解//你知唔知你每次話你胃痛.肚痛...我都好心痛嫁//比你痛十多倍//但係呢..而家既我有事..你只會冷淡的說一句//做咩呀..有冇事呀..有冇食藥呀..以前的係會係小心dma..有冇事呀..擔心死老公喇..<---呵..唔會再有’’今日我嬲你你都冇打黎問我做咩//\算啦..我知以前既你同而家既你根本就冇得講..以前對我好的你都唔會番黎..我放棄喇..