2004-06-19 16:06:04米sell

18*06$04

好開心呀...今日oral pass左呀
好多人都pass唔到嫁..我又pass左wo
開心爆...番到去同老公b講..嘰嘰//
happy..
不過..同媽媽講..佢話
得oral pass有鬼用咩...
不過都係出左去食野...開心心
不過番到home  就///一路行一路同mama鬧交呀
因為阿b囉曳曳呀..唔鬧佢好似唔知點咁
唉...火火火火火火火火火火火火火火呀
跟住又同老公傾電電..佢話儀儀打黎響我全朵wo.so咪打比佢囉./佢狂話我同老b呀..不過佢話老公對我‘好好wo..好溫柔wo..下係咩..我唔知ge,,呵//不過老公仔係對我幾好ge..抵錫..>3<  之後又同番老公b傾喇~跟住傾傾下係winmx down野又down唔撚到..
火火火呀...跟住擺左d相係個網網度比老公公睇///
成65幾張呀..累累呀///不過佢話好得意wo..
咁辛苦d都底啦~