2004-06-13 17:44:04米sell

12#06#04

曾老c生日呀..
我地->肥區.陸正剛,李偉光..我.儀.婷..
一齊去同佢慶祝呀...
都見到好多老師..原來曾老師,,同姚老師..結婚喇..
弓喜曬啵...
食食下cake>.比我地see左一個....好耐都冇see過ge人
黃俊威呀//好耐都冇see過佢喇..佢型左好多呀..
佢以前鐘意我個時都唔覺原來佢可以咁有型嫁啵..呵
叫佢黎食蛋糕..又唔食wo..怕怕醜醜咁...
唔怕d男仔open..最怕d男仔怕醜><...
))))))))))))))))))))))))))))))
跟住我同儀&婷...同左唔唔home呀///
阿傑.邦.駿..左幾隻<ice>呀..
呢個排子..老公b->良..好like嫁..
阿駿本來比婷,,婷唔飲..儀又唔飲..我咪飲囉///
我飲左..阿駿又飲番..我又黎飲...之後婷..又飲..儀又飲..
我出左去洗手間..番黎..儀一路喊一路飲...
我see到佢咁..咁狂飲囉....飲飲下..
我都喊埋一份...喊左好耐....呀...阿駿//我//
阿傑..儀//我地喊下停下..婷婷又喊呀..3條女一齊喊//
喊喊下..個胃好痛呀..阿駿問我有冇食野..
我話食左cake囉..佢話你個胃本身唔好..仲飲??
cake係..索酒嫁..你白痴嫁..我蚊住佢條褲呀(褲腳}
愈痛愈大力呀//佢叫我唔好蚊..坐低比我咬
我唔想佢痛..自己痛就算啦....so...冇咬到..
仲係蚊住佢條褲.....
之後就係張bed喊喊喇......喊喊下..諗起洗剪吹..好想剪頭髮呀
婷婷講走囉....
行行下..阿彪打黎呀......仲以為佢講咩tim
又係個d野...唉....去到刑地喇...
洗洗下頭..阿良..打黎呀..咁我咪話應間打比佢囉...
洗完頭啦..我打比佢..問佢做咩//佢話掛掛我..呀..呵
係wo..唔耐唔耐..我地都行左成2個幾月喇啵..
cut完啦..我覺得好怪呀..但婷婷同老婆.又話我得意啵////
之後反左home喇...
玩cr識左兩條仔...正爆呀..
之後阿韜問我,,,不如我地一齊番啦,,,,<---唔洗諗呀
(((((((((((((((((((((((((((((
2點幾落左去...阿明問我做咩剪到個頭咁呀...
佢地又係咁攪我個頭wo..
    佢地話好得意wo..都唔知係唔係嫁...
跟住個\d唔講啦;;;
浦到5點幾呀...呵