2004-06-09 23:40:18米sell

09。﹏06╭04(上)

今日本來諗住早ddddd起身嫁..不過...算啦
今日7點5就出左去lu..諗住早一班車唔會see到miss man啦
點知又see到佢..唉...仲同我一齊行///個個望住我呀..都唔知做咩//去到隧道口//see到羅聰/佢係咁望住我笑..好京京呀//不過京都要同番佢笑ge..禮貌黎嫁ma///
之後都冇咩啦~~到放學..同曾雄一齊放啦~~
番到屋企..仲以為珊姐姐會黎tim..點知都冇黎到..><
聽日先wo//
根住我即online啦///掛住你ma//(bill)
不過你都冇on...岩岩做h,w 既時候個煩人(聰)就hi我喇
真係想打死佢呀///佢話今日see到我同雄放學有dd唔開心啵~~
我唔係唔想同佢放..我真係see唔到佢ma//
根住阿神爺又問我同聰點..點你個頭咩>>>p你個k 
阿彪on喇///佢第一句同我講ge野...係..
你咁講..我冇野好講//比以前佢ge第一句係..老婆仔
而家...唉//之後阿明(之前d仔)又話掛掛我..
個d..咪同佢傾電電囉..點知佢個大男人呢//
唉..唔好提喇..講起都把幾火呀//