2008-05-05 22:34:31Mia ♥

周年日。

2008年4月16日 係我同老公一周年ge日子

因為好多因素,今日終於可以實行我地記念日要做ge野啦!

就係去 .赤沙印記. 啦!!
雖然無拎羽毛球拍去玩! 不過刀好開心啦!

我地手先整左芝子火腿排.拎左去.
好采mama車我地過去ar!

之後玩公園d野~玩左好耐之後去爪沙!
影左好多相相ar
老公仲整左個人肉沙人tim!
好似屎no人! haha’’

之後玩到夜d就走lu.又落左1半水咁啦!
去左買雞肶同埋由魚食~食埋買多支朱古力雪條就坐車返屋企lu!

輸流沖良.之後老公訓左陣.
mama返左黎.佢坐多陣就走啦~
佢要去cut hair,so無陪我出去~
好累so刀無出~

e+打返個日記lu!






老公寫d字好肉酸><’
屎no人老公~
小偷老公~

上一篇:__________* 難明白的你~%

下一篇:累。