2008-01-11 18:29:29Mia ♥

♥ 測代數 ♥

=口= 今日終於測左代數啦! 好采尋日我無放棄!
做左d題目! ya! 只係有2題5識,求an的
我無溫><無左10分了~其他我刀識哦!我無出貓-3-v
其實覺得e+好好了! 因為以前我一定5會好似e+咁!
自己溫代數! 想溫代數! 想做代數! =v= 嘿嘿!|
語文堂大香哭了~比死人峰整哭的><~ 嗚嗚~
我也哭埋一份了= =’ 還有bb刀有一齊哭!
可年ya!
下就上物理超好笑=] 牙sir 5黎= =
有人上去搵佢佢仲問上咩堂ar? 咁=-= 之後先落黎~
佢個屁樣又無備課,無野講係到行黎行去~
我真係覺得我地班主任幾好笑^v^ 今年真幸福!
我刀話左我d班主任一年好一年5好ge啦! 下年一定好慘了!
今朝考左公民,勁無奈,下就改好,聽話好多人不合格
科代表超衰,佢自己5合格就5比人睇分!話5開心wor!
d人埋去問佢佢仲要叫人行開ar,死開ar咁! 好賤lor!
佢自己5合格又點姐! 5應該咁lor,身為一個科代表!
我地又5會笑佢, 佢自己係到自卑,我地睇又5係為左佢個分!
想睇自己幾分咋wor! 不過個公文miss刀幾偏心,睇上次!
滄海歌次就知佢幾偏心啦! 估5到佢係第1年黎教~
無計啦~ 5識教掛! 個個miss第1年刀係咁*

上一篇:♥ 溫代數 ♥

下一篇:♥ 星期日 ♥