2008-05-12 10:33:19ぬˊ敏

感.


平伏好昨晚激动的心情.还是要对你说一句:”正一衰人黎噶!”一晚就让我痛哭了

两次.第一次因为伤口作痛,第二次因为感动.百感交集,很想说些什么,但发现表

达能力有限.看了你写的那篇东西,想起很多很多我们之前发生过的而忘记的任

何事情.忘记了我们相识的日期,忘记我对你说过的话,忘记为了不上学

很逊很逊的籍口,忘记彼此不开心的事情等等很多很多.人大了健忘得快.为了逃

避那些不开心的事情吧?!虽然对自己说一切都过去了.现在还是做不到.别人的

五六年和我的半年多来相比,我的算不上什么.但那个半年真的伤得我很痛很痛.

当时你也看得出,我自己也知道,真的身不由己.即使每天都对自己说适可而止.

就在那个晚上,在甜心和你谈论的时候,那时候心已经负荷不了,那几天觉得心水

不灵,最后还是发生了.但没想到会这么快到来.第一次在最亲的人面前谈论会谈

到想哭泣.保证以后不会有事情隐瞒你的了.如果悟系就XX.(呢个系你本练习簿

度有写过嘅咧,哈哈~SHHHH..)








现在咧,不用担心的啦.清醒晒噶啦.依架念起之前发生嘅野都觉得自己好卵愚

蠢.











今日系个废相册度稳翻以前D相出黎,都发觉自己都遗忘咗好多好多.高一悟记得

咩汇演你帮我哋班罗嘅奖,第一张DS051嘅合照.











呢张相悟记得06定07年3月29号影嘅.个阵系最后系高职部嘅一段时间.












仲记悟记得呢个LUCY啊?哈哈~我哋一手一脚整距出黎辟邪,个阵班度伤嘅伤,病

嘅病.中午仲罗距黎吓人.搞到D纪检上黎踢场.念起都好笑.仲将个头由4楼飞

落去1楼,你落去接距翻上黎.哈哈.傻嘿到死.













仲有高一运动会,转送支维他奶孝敬你.真系雪中送碳.

历史以来发烧发到最高记录个次真系多谢晒你.因为你传染咗卑我.搞到我系学

校训咗3节课,顶住考完排球,先一起请假去吊针.最后连针都未吊完就赶翻学校

影毕业相.不过真系好笑.发到39.5度,个医生话点睇都悟觉我发高烧.精神多过

病.就算成身又软又痛,你系隔离都一定会哔哩巴啦讲D无聊野.

呢两年都跟你翻去玩.不过麻烦总是带给你不少.哈哈~~~~~真系悟明点解我会甘

屎,年年都有D野爆出黎先得.











发生嘅野太多太多啦.我真嘸甘好文采将我哋呢三年发生嘅每一样野一一列出

黎.不过琴晚笔数我要你今晚还翻卑我啊.琴晚流咗甘多马尿,搞到我键盘入水,

个N字真系有DD SHORT甘.快D去电脑城买翻个防水卑我啊.费事下次又黎多锅喇.

我哋嘅约定一定会实现嘅,放心啦.时间问题姐~~~~

虽然你话过我哋之间悟使讲个两个字.呢次破例都要讲噶啦.多谢你..FLT..因为

你,我先可以系甘多问题之中走出黎.个个困扰我17年黎嘅问题,都解决咗啦.由

08.1.19开始,18岁之后嘅日子都一定会有你陪伴.我亦陪伴系你左右.我爱你!























真系好骨痹!!EEEEE~~~~~

上一篇:Has nothing to do with you.

下一篇:唯 一

ぬˊ敏 2008-05-14 09:33:18

甘嘛证明我感性囖.

`粉 2008-05-13 22:47:01

都唔感動的.所以我唔會流淚噶
哇哈哈哈//
都喺我勁過你啊
睇到你喊啊!!

ぬˊ敏 2008-05-13 19:48:02

如果真系高手,个个睇到都会流马尿囖.!!