2005-03-28 19:44:07!★〝siu`盈"*︴

人格.....?

如果我以前mature小小..
或者..真係唔會堅持中意健健咁耐..


但係我唔堅持..可能到左今時今日我都學唔識mature..


















mature左d既我…呢幾個星期諗左好多野
我以前中意聽藉口‥會感動,,都只不過係因為我中意果個"我"
果個可以唔怕輸唔怕瘀唔怕傷唔怕失敗既我..
但係而家呢??我可以話咩都無


























每一次我無哂d性格
我都中意賴人
其實係人地真係affect左我定係真係我"賴"???





其實同阿君fd無咩野架
係有時要忍下咁
咁以前同紙巾相處都係咁架啦



但係同佢fd真係好辛苦
佢就係咁唔識反省!!!"




我都明..佢只不過係一個凡人..當然有缺點...
就係因為"凡人"呢個理由..
我忍..





其實我對自己都係咁
我都係因為自己係"凡人"..比多好多好多excase 自己..
自己做得咩唔好.."因為我係凡人者!!!"


其實我唔想咁..

我想要返平凡d簡單d既人格
雖然無人係完美
但係我都想自己good d




而家太複雜啦
其實如果你要我比例子你我係比唔到架
不過我就係唔中意同阿君fd law..就係有一種無形既壓力係度,,
或者呢d就係以前紙巾係我身上feel到既野
可能我根本就無咩資格咁講添....









































呢排跟wui chun呢隊波
死都唔比學校d人知
我要improve!!我唔可以再輸!!一定要勁d!!!比心機!!
我唔怕由低做起...最怕人唔比機會我!

識左好多人
同wu yee&sze man叫fd D!!
不過睇人唔可以再咁求其..經SUMMER一役…睇定D好*





































            拿拿拿‥我又諗到咁複雜喇唉…