2005-02-07 01:32:47!★〝siu`盈"*︴

還記得.. .... .

仲記得...







第二次去男拔既時候有幾期待健健

































仲記得..




以前每一次hi完健健之後有幾渴望佢既reply








































仲記得..









有一段日子..佢invisible左我.
我一樣可以每秒每刻都用個野check佢有無online








仲記得..












果陣隔左兩個月無見佢..
有機會睇佢打波..果日既心情有幾期待有幾複雜有幾緊張


























亦都記得..



























好幾次我聽藉口呢首歌..
心痛到我喊左出泥..

























點解要仲記得?



































   仲記得既係…我知道健健同Hidy分手既果一日
我寫左篇新聞台




























今日知道左健健同Christine一齊左呢個消息
我都一定會寫..

















































          我成世都好好采…唔係咩?
          係我知道之前唔夠一個鐘
          我同阿蕉傾電話..因為果一刻我好灰
          果陣..我決定左唔中意健健
          對邊個都無好處



































果然..係一個鐘都唔夠既時間入面
我知道左健健同Christine一齊..































       個天其實係對我好定係玩我?






































我諗..應該係對我好
如果我係以一個仲中意健健既心態知道呢個消息..
我一定會跌返落3個月前既谷底..
我唔要咁啦。
































            但係點解又要咁玩我?
            當我有d決定要再變靚令佢有dd興趣既時候又話比我聽
            :你點樣樣佢都對你無興趣架喇!
































錯!我唔可以長他人士氣,滅自己威風!
阿健都一樣可以覺得我靚既姐!




























            不過..實在係唔想對唔住Christine law...
































點都好…我無事
心一d都唔痛
真架!只不過係有dd複雜!
我好快就可以解決問題架啦!































    我這是這般矛盾,這般愛聽"藉口"。