2004-12-05 10:33:48!★〝siu`盈"*︴

12月4日*懷念

呢幾日無返學‥

個人反而好似亂左咁........................







尋日係屋企勁聽歌..聽到藉口..
我有想喊既衝動曪...勁無奈!!!











一間就係阿wing既生日會喇~
佢無請到sara佢地...



其實呢..我覺得咁樣就唔係幾好曪..
雖然人地真係未必去.
不過而家咁做..咪自己做左衰人曪...唉~

















再講返尋日..話說我好得閒
之後睇下un妹日記之前果d啦
原來佢中秋果日撞到健健



就係o係許留山
仲話咩"盈盈無得見..抵死"
我真係屌佢媽子!!
勁爆唔据!!!


哈~不過健果日都有寫日記架..人地都無寫話撞到你!!!!!







later, 一定要找機會串返佢先得!!!
呵﹏仲有呀~你都輸左比阿蕉啦stephen果度~!!!!











我開左個xanga..但係xanga有時又亂碼..真係好死煩..而家又寫返過泥啦..