2008-06-15 21:08:03mermaid

我老細發火!!

老實講, 今年呢 , 我地公司好少生意, 聽講係成個行頭都好難做, 我己經成日見佢開會開會再開會, 我家姐話, 中國人只會係無生意既時候開會.........又好似係喎. 結果.......我入左公司一年, 第二張單就出事, 個供應商反口呀, 又話白色唔做, 又要加價, 仲要推遲交期......咁......你唔好去死!!! 於是一朝早就要同老細報告有件咁既事, 嘩! 佢答我一句: "我唔明你講咩!" 我就知出事啦, 有咩事佢一定係講呢句, 跟住? 咪駁個電話比佢同供應商自己嘈囉! 嘈完叫我入房, 話吵鬧到人地反艇.........都係搞唔掂, 要同個客改單. 好在呢個客好人, 明白都唔關我地事.
其實打呢篇文章既時候己經過左二日, 我都無咁驚架啦, 其實我都知我老細算係脾氣好, 就算我做錯事佢都無鬧過我, 但係呢間公司真係無咩好做, 我好想走, 不過而家又有一個新諗法........
不如......等細佬搞掂左, 我再看下有無錢可以讀書.... 呢度讀書一流呀, 又準時放工, 可以有時間溫書......
不如再留多一陣再算啦..... 唉! 好煩呀!!