2007-07-20 11:07:35Мedi’

MC.

亲爱的MC..我亲爱的知心..
你系一个善解人意嘅女仔...
第一日识你..到而家.都好中意你.

有时候你话我识林野..过后先觉得你先系最懂事个位.
HA..我真系后知后觉,

做咗禁多年老死..
其实你系体得我最多经历个位..
HA..Maybe...好多心事都想同你SHARE..
有种表达悟到嘅感情..

忽然话天气热..其实都几热GA..
不过你同我都觉得..人原来大大下.
个心就会静落离..

同样觉得..
任性..走了..

迎来是比较理性..
留下的.只有几分稚气.


点解次次同你讲野.总会思考咗好多野.
好多次都系甘..


HAHA..女大18变LU,.^^~~

今年..预咗啦.大家几个D时间.都差开晒.
又难聚埋一齐啦.
有两年无齐齐整阵LU.
下年悟知呢...~

上一篇:细细个.

下一篇:Negative.