2004-10-06 23:20:17亞mi

*哈哈笑*

2004年10月6日  晴

今日返學校個陣拎住塊發泡膠板,好麻煩呀!!
爭d迫唔上架505,好彩見到我lucky star-樂樂。
kakkaa!!!!!
幾驚企係門口個肥女人個patpat迫爆我個超b呀!!!

今日maths 堂 ,如莉又俾潘芬串啦!!!
好串呀佢。!!!!!!!!!!!!!
中文堂ms wong 同我地掉左位,kaka!!
我繼續同樂坐,而咁岩媚同余坐係我地前面
!!
太好啦~~~~~~

lunch同媚同樂去左桃源島食飯。
點知俾樂樂又見到豬扒麵同條女,haha!笑鬼死!!

放學去埋maths quiz..
唉....頭都爆呀!真係...
反而肥恒個da maths人時間少過我地,佢地仲話有時間去check卷
仲話好易。.....oh {poor......
然後上左去5樓幫謙社整左少少野就走人啦~~~~

今日喪笑左好多次..haha!太hapi啦!!!!!
樂,唔好唔hapi啦~~~
girl spy大家笑多d啦!!!!
wakakkaa!!!!!!!

聽日有4個quiz呀...溫書啦~byebye~