2004-10-05 22:53:47亞mi

*睏...*

2004年10月5日  晴

wo,好幾日冇打日記lu。
因為我已經變成一個大懶豬!鍾意訓覺覺豬。
所以唔願打日記。

今日戰戰兢兢咁返學,全部連堂...訓著了。

ECON quiz...;失敗。
文學...又唔合格,我!!!!!唉..haha

lunch同左樂去上裕食飯,./..
好鬼黑仔,校長又黎食,點知猜位...
後尾一陣咁岩隔離台人走....佢就坐左係我隔離台。
...搞到食得唔夠痛快囉。!

本身ms wong話今日掉位嫁,點知講文講得高興過頭冇時間。
放左學.....以為唔洗requiz geog啦..
點知俾ho點,結果成4:15先走上去quiz.....
仲要唔鬼識.....唉無奈...
不過miss yip都好人,佢個樣都算幾誠懇,
等我以後上佢堂專心d啦。

返到天瑞去左m記,見到速龍,haha..
佢見到我好出奇。然後仲見到tracy kelvin...等等
仲有vincent啦~~欣欣啦haha.,...
佢問我食唔食野,我話唔洗haha...怕肥呀m記。
暑假仲食唔夠咩~~~~
然後欣又話我個袋幾好,haha...又想嬲我出街啦~~~

返到屋企....拎左d工具出黎又做painting啦。
一畫畫到十點鐘囉,畫左3個鐘左右。今次好過上次....
好多!
滿足啦啦啦啦~~~~~~~~~~~~~~~

今晚輕鬆dddddddddd>...kaka!
聽日繼續努力返學。
再見。