2004-09-22 22:03:34亞mi

*辣子雞*

2004年9月22日  晴

今日‘上堂上堂,lunch......kakakak!!!!!
我同樂去左桃源島食飯。,.,
跟住!
跟住!
d野食黎到啦.,,
我地已經見到所謂既豬扒麵同佢女友係出面等位..
點知!
...我地對面兩位客人食完走.....
佢地兩個坐左係我地對面!!!!!!
我已經忍唔住笑啦.......
樂都好識做..扯開話題......
一路食.........都已經幾無奈啦....
佢地不時係度”甜絲絲”,我就勁想笑。
點知臨尾已經食完啦我地.............
飲埋杯野都就黎走人嫁啦,有個侍應走黎收佢隻碗....
佢話:哎..唔要嫁啦,咽唔係喎,仲有舊雞。
當時我已經忍唔到啦,即刻掩住個口卜係張台度勁笑。!!
樂樂又笑喎...搞到場面非常尷尬,已經去到掩飾唔到既地步。
結果個女又要用佢既大陸口音講:哎..d人咁無聊。
就係咁,我地超頂唔順即刻走人。
去到counter俾錢我都係度笑.......

一出到去...我同樂搭住係度喪笑。
狂咒罵個兩條友。

lee件事,我地返到去都講俾媚同余聽,佢地都係度笑....
一笑笑到放學留堂都仲覺得好好笑呀。
痴線嫁!!!!!

放學返到屋企就沖個涼,然後畫畫...
好眼訓呀.......食完飯訓到係sofa度...
成條死屍咁....好彩有人打黎嘈醒我。

哎.....................
今日笑左好耐。
好好笑。