2004-09-20 20:34:40亞mi

*興*

2004年9月20日  晴/雨

今日.......
好熱喔。

中史一個小quiz做得十分差,haha。
好彩miss都好好人~~
re堂勁好笑呀!!
miss lam俾我地睇d心理測驗,〕
有一個係係度講粗口,我x你老x,xxxxxxxxxxxx....
haha笑死我同樂樂。

咽呀...背曹劌論戰唔記得左個”焉”字點寫,依家記得啦kaka。

lunch食食下飯落起滂沱大雨,諗住快d返學校啦~
但係又冇傘bor~好彩見到媚喎!!!
點知佢隔離係天昊.....唉....haha./////
然後係伍時暢個度見埋阿余.....
我同余同樂都冇傘....佢地兩個就慢慢行,我地三個就急急步。
樣衰死.

哎呀哎呀!!潘雪芬呀..派卷個陣整跌我份卷不特止,
之後仲整跌我個水樽,好彩佢都同我講聲sorry!
唔係就真係xzzzzzz!!!!!!!

放左學去左搵賴sir問功課同埋係canteen度吹水~
然後如莉護送我去輕鐵站~kakaa。
返到屋企樓下成身汗,就走去惠康睇下有咩野飲買下~~
好涼爽呀!然後買左6罐coffee返屋企~~

睇睇下tv又有d倦意bor,訓左陣覺,然後做功課︱

............................
開始溶入係lee個班別啦~~
都幾hapi的。
慢慢擦出火花啦!!!!4b!!!!!