2004-09-15 23:55:39亞mi

*ARiESsssss..*

2004年9月15日  晴

今日好早返到學校做中史問答。

d堂重複重複咁上,我本身好眼訓嫁。
但係頂硬上。

lunch係好開心既時間,
可以大吃大喝,講到夠。時間又多。實在太開心。

之後英文堂我實在撐唔到啦,吊左幾條魚。....
放學去左真社社集會,成大班唔係真社既人都去呀!hhaa
幾好笑。
完就就同肥恒,媚子,天昊,嚴,如莉走人。
媚子同肥恒話要去盈豐買誠社d野,我同如莉唔去,
就留係ok食雪糕囉。
跟住又俾我見到昇仔同kwok ho,傻傻地。

返到天水圍本身諗住幫如莉買會考練習,點知買唔到,好失敗。
一返到屋企做左d數....十分有成功感。
superlover 打黎今個weekend sale bor。
一早約好今個禮拜一齊出去啦.聽到lee個消息家姐不知幾興奮。

...............................
堅強既白羊座,
俾d心機啦,
即使有時會感到孤獨寂寞,好似冇人支持你咁,
但係其實身邊既朋友一直為你打氣嫁。

經過今日,我又再一次肯定我率直既性格,
哈哈,kawaii呀!!!!!終於要讚下自己。