2004-09-11 00:33:32亞mi

*据佬士巴x wakaka*

2004年9月11日  微雨

有差唔多一星期冇打日記啦。
因為..有d野做啦都,所以就失左蹤kaka。

今日係星期五,好開心呀,聽日唔洗返學,可以休息一下。
頭兩堂就上pe,可以見到碧霞實在太高興。
然後發現係冇重到但係高到同f.2係一樣的。
我懷疑個個度高器既準確性。

lunch 同媚同lok去左桃源島吃飯,haha,太美味了。
本身今朝有locker大家都好高興,
之但係,後尾ms wong話佢未鎖實個櫃,
所以要我地拎走曬d野。
就好唔hapi啦。

gap堂我地選班會,卡卡卡......
我做左文書,太光榮啦。!
依家考慮緊旅行去邊度觀光好呀。有咩好提議啊?

放學去左hall同choir們唱左兩首歌,
kakaka,我又係唔記得歌詞的,
所以,”咪嘴”。

時間尚早bor,所以就同yuri去左m記食野啦。
又洗出我張六折卡,都係十幾蚊咋兩條友。
跟住太無聊就諗住返學校找小媚的,
係401號室度....唔知做咩呀我同余。
之後都走左<lu。

今晚好搞笑啊,
我同yuri係度諗緊girlspy既改變。
所以我地已經有新名啦kaka。
仿i love u boyz的。
美兒小姐,姬締小姐,莎嬅小姐,珍尼士小姐,如莉小姐=据佬士巴
haha!!!!!
情緒一路高升呀!!!!!!!!!!!好開心呀!

.....................
我近排開始留意黑超嬰兒,
突然覺得佢好鬼有性格haha,
好想出去收購佢既products添.....點算點算!!!
wakaka>.............
相信今個weekend都應該幾唔錯的。