2004-01-17 09:45:00meimei

~朱古力任務~

16.1.2004 ~星期5~

起身都已經11:00喇
唔知做咩
好想執下野
咁就…..

乖乖清理左飯飯木台先
有原來成張木台都係野
俾我執到得番一半係野咋
呵呵….多左一半可以…..用下咁喇
嘩嘩…..張木台好似大左咁!!!~~哈哈~~~

之後又見都就黎sem2喎
咁都係時候執下0的notes
結果又俾我執左一袋去掉
唉….好浪費紙張啊

又…覺得腦腦後面好多麈
咁就用吸麈機吸吸
最後仲俾我執埋張書木台
~嘩嘩~多左地方使~

開埋機洗衫衫
又浪埋衫衫
攪攪下…..2:00喇!!!

幫Daddy手拎衫衫去洗
落著雨雨….重重的!

之之後我地都趕時間
咁就…去左KFC醫肚肚

食飽飽
我地終於見見面了

因為聽日無緣同大牙+Raymond去Lamma Island
咁就約左Richard+中仔+樂恆仔聽日一齊去睇”最後武士”
今日就要去鑽石山買飛飛先喇

買完飛飛就番左city
因為你要攪add/drop0的野
噢……仲存add得呀!~真係…..唔得喇…….

見到你0既Ray同學+Eddie仔同學
Eddie好….你講0既Eddie呀!

成個city都係人呀
好熱鬧咁…………

之後就為”朱古力”任務而行行行了
係又一城睇中一盒0既
不過….都係諗住睇多0的先再決定

過左Causeway Bay
又係city super逛逛咁喇
呵呵….心心水竟然係”便宜”左0架
不過….都係諗住睇埋sogo先再算

肚子餓了
去左McDonalds食肥肥ice-cream

係sogo眼見好多唔同款0既朱古力呀
嘩嘩…….
有一盒都好靚0架…..不過有酒的!~驚婆婆食醉啊~

最後我地一齊揀左~靚靚的~”瑞士蓮”
仲送我地小小一盒
~呵呵~

任務完成
多得一位好幫手


黎開sogo咁就上埋去睇下playboy手鏈
有一條不錯呀
不過……得係遲0的先….買野唔急得0架0麻
同埋~都唔知係唔係真係中意的~

下一站@維園
行左個早早的年宵
人唔多
鋪都唔係開得7788
始終都係年廿五0者

因為年年回鄉過肥肥年
都無機會行過年宵0架
今年終於可以初嘗行年宵0既滋味
不過你話都唔係真正0既年宵感覺
~哈哈~無所謂喇~少人行行舒舒服~呵呵

見到大大佬0既檔檔
見到賣”5代同堂”的花花檔
自從係7叔公屋企見過”5代同堂”之後
我就深深愛上佢喇
雖然佢談唔上”靚”
不過…..佢好可愛啊……
好想屋企有佢地0既存在
可以仔仔細欣賞

唔多人唔太多野睇
好快就行完了

睇黎我0既年宵夢應該……停了
你說得對@我做不來呢!

之後去左食dinner
你”手”承諾…..去KFC食chicken wings
~哈哈~我食得好…..唔得呀……
懶斯文的下場@又慢又掉晒0的肉肉
哎呀…..所以都係只此一次
我平時只會係屋企食”chicken全翼的!
好好味@麥糖味+辣辣味
食完雙手肥肥的….好在有水水洗手手

嘩嘩……唔太飽飽
~大食~左?
行去灣仔搭船船
“告士打道”我也記得了

係文化中心玩自拍
有人表情@可愛!~~哈哈~~~^0^~

行去”利時”睇手鏈
不過…..都無0岩的
你又會咁都記得0既~好記性~哈哈~

搭地鐵番屋企去
一路上我又…失控了
令人難受!
你好努力我知道呀
我也不想這樣…..

唔要咁唔要唔要
我要好好控制情緒!

最後無事無事
開開心心回家去了

Daddy也喜歡我們揀的朱古力
下年再…….呵呵…..他會知道的!

今天…仲未收到reg科通知
睇黎都係要麻煩大牙幫幫手了

換上新裝的電話在你手…也頗攪笑的!