2005-08-16 11:48:06`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃第17集..到美國..

~chapter 17~

到美國..

jay: yoyo..到la.....
我: 哦哦.....
jay: 唉.....食完又訓著左......成隻豬咁....
我: 乜你咁話我ga??
jay: sorry lor..
其實我今本冇訓..我係度諗緊阿jay同我講ge野.....我中2個個真係嘉朗....但係.....阿jay.......好禮貼....好細心.....嘉朗一定唔會好似岩岩咁.......
jay: 喂....你嬲ar?? 講左sorry都唔理我ge??
我: 唔係ar..
jay: 咁你諗咩諗得咁入神ar??
我: 下....冇ar......
jay: 係咪ga?? 諗緊我岩岩講d野ar??
我: 下.....um.....er......
jay: jak係係la..
我: 嗯......
jay: 咁你做我gf lor..
我: 點可以咁ga??
jay: 講下笑咋ma..我會等你..
我: 唔洗la...
jay: 得la..你理得我..
我: 喂......
jay: 行la..落機la..
我: 哦..係la..黎緊la..你唔好行咁快la..
jay: 睇下你..行得咁慢..
我: 我地自己返去ar??
jay: 係ar..有我係度你驚ar??
我: 梗係唔係..問下jak..
jay: 哦.......
我: 我想返我自己屋企........
jay: 咁快就想ar??
我: 係ar........
jay: 咁你期望快d到聖誕lor..
我: 嗯........
同阿jay傾計.....好開心.....有時同嘉朗.....都冇咁多野講.....唉.......唔知ar......係架的士度諗諗下又訓著左.......>3<
jay: 喂..豬....起身la....
我: 下....到la..嘉朗......
jay: 喂....我係阿jay ar.....
我: sorry ar....
jay: 你掛住佢都唔洗應錯人掛.....好hurt ga我.......
我: sorry ar....
jay: 唉..得la得la..到la..
我: 哦哦......
jay: daddy..帶左佢返黎la..
我: uncle你好....
uncle: 你好...你叫yoyo ar可??
我: 係ar...
mami: e.....yoyo你黎左la??
我: 係ar...
mami: 叫左uncle未ar??
我: 叫左la.....
好煩ar我mami..問3問4.......
我: 係ar..mami..我聖誕想返去..
mami: 點解ar??
我: 我想lor..
mami: 唔得..
我: why not??
mami: no way..
我: 唔得ar..我要返..
jay: 佢要返去見佢個男朋友ar......
我: 喂...阿jay..
mami: 哦.....唉......怕左你la..叫阿jay陪你......
我: 阿jay.......
jay: 唔好la.....
我: 你係咪咁ar??
jay: 好la好la..
我: thank you..
jay: 我帶你入你間房ar..
我: 哦......好ar..
jay: 行la..
個間屋好大下..有幾間房.....行左一陣..
jay: 到la..
我: 哇..好大下bor..
jay: 係ar..我間房係隔離..
我: ok...
jay: 好la..你執野la..
我: 得la..