2005-08-05 16:32:06`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第16集..是真的嗎??

~chapter 16~
是真的嗎??

作:以後都用第1人稱..代入yoyo..

我上到飛機之後就拆左嘉朗比我ge禮物..原來.....係一本日記簿.......入面....有我同佢一齊ge時候影ge相.....我一路睇......我ge眼淚一直係咁流....
jay: yoyo.....yoyo....
我: 唔.......
jay: 唔好喊la好冇......??
我: 嗯.......
jay: 乖la....唔好喊...我見到你喊我個心好痛ar......
我: 我冇事.......
jay: 唔好再喊la......
我: 我.....(阿jay攬住左我....我感覺到佢身體好暖.......好有安全感....點解.....佢要攬住我?? )
我: 做咩ar你??
jay: 我唔想見到你喊個樣.......
我: 咁.......
jay: 好la..唔好講la...訓一陣..好冇??
我: 嗯.......
我訓左我個幾鐘就醒左.....
空姐: 小姐..食雞就係食魚ar??
我: 魚ar....jay..你食雞就係食魚ar??
jay: 魚ar.....
我: 兩個魚ar唔該....
空姐: 好ar......飲咩ar??
我: 可樂ar..
jay: 唔得.......飲熱鮮奶ar..一杯熱鮮奶一杯咖啡..
空姐: 好....請等等.....
我: 做咩要我飲熱鮮奶??
jay: 飲la..飲左會舒服d..好訓d..
我: 做咩對我咁好??
jay: 我.....我係.....你阿哥ar ma..梗係對你好la..
我: 係咩??
jay: 梗係la..
我: 以為你中2左我tim..haha..
jay: 係咁又點ar??
我: 咩ar??
jay: 我中2左你..
我: 唔係掛..
jay: 我認真ga..我唔介意做你ge水泡..
我: 唔好咁la..
jay: 玩你咋..傻妹..
我: 嚇死人咩...
jay: 你又要比我玩到.....
我: 咁你好認真ar ma..
jay: 係la係la..但係我地一齊都得ga..我地又唔同daddy唔同mami生..
我: 你係中2我sin講la..
jay: 得la得la..係我學校不知幾多靚過你ge女仔ar..
我: 係咩....咁你咪好多gf lor..
jay: 唔係bor..
我: 嗯.....
jay: 你睇下你...食到個嘴係晒....我幫你抺la..
我: 哦.....
阿jay幫我抺抺下.....佢鍚左落我度....佢做咩要鍚我?? 點解我又唔推開佢??
jay: sor...sorry ar..
我: 嗯...
jay: 我真係忍唔住..我真係好中2你..
我: 唔好玩la..
jay: 我講真ga..我岩岩見到你個表情咁..我sin話講笑......
我: 下.....
jay: 我知你唔中2我..但係我唔會介意ga.....
我: 哦.......
跟住我就訓左la......訓請之後仲有2個鐘就到la.....原來我訓左咁耐......
jay: 你醒la??
我: 係ar.......
jay: 你訓左好耐......
我: 我知......
jay: 你食d野a......
我: 哦....
jay: 小姐..唔該..比個餐我地ar..飲熱鮮奶..
空姐: 哦..好ar..
我: 你.....岩岩講d野真ga??
jay: 嗯.....其實同你一齊幾日....我已經中2左你ga la..
我: 哦哦.....
jay: 好la..食野la.....
我: 嗯.......

點解.....點解阿jay會中2我......佢知道我中2 ge係嘉朗......