2005-07-26 16:20:03`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第14集..

~chapter 14~


作: 今次都係用第1人稱都係代入yoyo..

咁快就過左兩個月la.....聽日就要走la.....

鈴.....鈴....
我: 喂......
mami: 囡囡..聽日你要同阿jay一齊黎ga la wo..
我: 哦......
mami: 點ar?? 好唔捨得ar??
我: 係ar..
mami: 每年放暑假都返黎咪得lor..
我: 一年得一次......
mami: 加埋聖誕la..
我: 是但la.....
mami: 唔捨得norelle ar??
我: 嗯.....
mami: 好la..mami唔同你講la..聽日過黎la你地..
我: 哦.....bye mami..
mami: bye..
norelle: 喂..yoyo..今晚我地搞個party lo..
我: 好ar.....( 都冇咩心情搞咩party la..聽日就要走la....)
norelle: 咁係ga la wo..
我: 嗯.....
norelle: 喂?! 老公..
謙: 咩事ar?? 老婆??
norelle: 今晚黎搞party ar..
謙: ok.......
我: 嘉朗..今晚黎我屋企搞party好冇??
朗: 好ar..你宜家落黎你屋企留下ar..我地出下去..
我: 哦......
我: norelle..我要同嘉朗出去ar..你地去買今晚d 野la..
norelle: ok..
我: jay..我出去ar..
jay: ok..
我: 今晚搞個party ar佢地話..
jay: ok..
我: 咁我走ga la..
norelle,jay: ok la..bye..
我: bye..
唉.......到左宜家....我真係好想喊.....今日係最後一日la..真係好唔捨得....宜家個個都係度強顏歡笑....好辛苦ar.....
朗: 落到黎la??
我: 係ar..
朗: 今日想去邊ar??
我: 你話la.....
朗: 去沙灘lo..
我: 好ar..
我同嘉朗都好中2去沙灘....係沙灘可以見到好多人係度玩..好開心..有人係度bbq..有人係度拍拖..而我同嘉朗.....就係li個沙灘過最後一日......
我: 聽日我要走la.....
朗: 係ar....
我: 我好唔捨得ar.....
朗: 我都係la......
我: 我mami話我一年可以返黎兩次.....一次係暑假.....一次係聖誕.....
朗: 咁我地都好快可以見la....仲有3個月就係聖誕la.....
我: 嗯......我地平安夜個日係li度等ar..
朗: 好ar.......
今日同嘉朗係沙灘度講返我地好多之前d野......傾計傾到差唔多太陽落山我地就返去lu......
norelle: 你地返黎la??
我: 係ar......
jay: 咁晏ga你地.....
我: sorry lor..
謙: 快d 整野la.....
朗: ok.....
norelle: 係le..我仲叫左幾個人黎ga..約左佢地7:30 ga wo..
謙: 傻婆..宜家sin7:00咋..
norelle: 係bor..
~叮噹~
我: 等我開門la..
norelle: ok..
frd a: yoyo.....好唔捨得你ar.....
frd b,c: 我都好唔捨得你ar.....(攬住我..)
我: 我都好唔捨得你地......
jay: halo..
frd b: 佢係邊個黎ga?? 咁靚仔ge??
frd a: 喂..你有阿c已經夠la..仲望仔.....
我: 佢係我阿哥ar..佢叫阿jay..
frd a,b,c: o......
朗: 食野la..
我: 黎la.....
li一晚我成晚都係度忍住d眼淚......我真係唔想佢流出黎.....我睇得出佢地個個都有d想喊.....可能唔想我咁唔捨得la.....所以個個都係咁強顏歡笑....我相信佢地個個都好辛苦lor........除左阿jay.....真係個個人都好唔捨得........