2005-07-25 13:39:35`’*Ar ian°’*!

日記.....好鬼死搞笑......打個陣都係度bao笑..

7/24 bao好天

今朝撞鬼..
7:30醒左..
好彩訓得返..
唔係咁早真係睇粵語殘片咩..??
悶死我ar因間.....
跟住8:30就比mami叫醒左..
問我食唔食m記..
梗係話食la..
又冇人陪我食wo今日..
lunch又冇人陪.......
跳完舞跟住返屋企..
點知揾暈成間屋..
得包勁難食ge公仔面..
同一包得5,6塊ge動物餅..
冇得揀la..
動物餅..><
不過食落又幾好味..可能肚餓la..
hoho..
今晚要表演..
本身唔想去..但係now諗返好彩有去..
7:10個場個搞music個個野cut左我地d music..
搞到我地成班唔知點算好..
就咁清跳..
跳到亂晒....
好樣衰lor..
仲整親tim我..
到第2場最搞笑..
一去到就行黎行去..
行到去個後台..
有個人就叫我地即刻去後台準備..
跟住就即刻掉低d野la..
上到台跳摘葡萄sin..
超趕lor..
我都驚我自己唔記得掉低晒d野..
好彩冇lor..
但係櫻櫻真係唔記得掉低個袋lor..
上台係度跳..
跟住丹丹姐姐見到佢咩住個袋..
就行去另一邊個後台叫櫻櫻比個袋佢..
好彩我睇唔到lor..
如果唔係我一定會走去個後台度bao笑lor..
剩係聽都搞到我笑左成晚la..
聽思堯講櫻櫻掉個袋比丹丹姐姐好似飄移咁.....
聽到又笑左一餐..
係度換3個陣係度講..
比我地成班搞到個後台超嘈....
上次表演櫻櫻又超搞笑lor..
上次表演有飯食..
跟住個waiter問我地..
"小姐..係咪飲可樂ar??"
跟住行到去櫻櫻度問櫻櫻..
"先生..係咪飲可樂ar??"
跟住笑到我咩咁lor..
得我同阿兆聽到.....
兩個係度猛咁笑......
講返出黎個waiter sin知自己講錯野......
li兩次表演真係比櫻櫻笑死lor..
尋晚係m記講返出黎成班又係度狂笑..
成間m記比我地搞到超嘈.......
now打打下都係度笑lor我......