2005-07-22 13:43:06`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第13集..這就是我的新哥哥??

~chapter 13~
這就是我的新哥哥??

作: 今次都係用第1人稱都係代入yoyo..

邊個咁夜打黎ar??
我: 喂......
mami: yoyo.....
我: mami....
mami: 聽日你個新哥黎到ga la..你去機場接佢la.....
我: 下....佢都未見過我.......
mami: 你寫個牌咪得lor..
我: 佢叫咩名ar??
mami: 阿jay ar..
我: 周杰倫??
mami: 喂..唔係周杰倫ar..你訓醒未ar??
我: 未ar...宜家我個度係零辰3點 ar.....
mami: 咁你繼續訓la..聽日記住12點去接阿jay ar..
我: 得la.....byebye..
mami: byebye..
朗: 你mami ar??
我: 嘈醒你ar??
朗: 係ar.....
我: 佢叫我去接周杰倫ar..
朗: 周杰倫??
我: 我個新阿哥ar..佢叫阿jay..
朗: o.....
我: 訓la..
朗: 嗯..
** 翌日..**
唔知我個新阿哥係點ga le..會唔會真係好似周杰倫咁靚仔le?? haha..
我: 嘉朗..你去唔去接我阿哥ar??
朗: 好ar..
我: 行la..夠鐘la..
朗: ok..
** 去到機場..**
我: 好肉酸ar我地lo住塊牌....
朗: 唔緊要la....
跟住有一個好靚仔ge人行過黎我地度..佢真係好靚仔..仲靚仔過周杰倫..個樣有d鬼鬼地..但係又好似唔係正中外國人wo..總知就好靚仔la..如果比我揀..我覺得我個阿哥靚仔過嘉朗..haha..
jay: 你係咪我阿妹ar??
我: 係掛..你係咪叫阿jay ar??
jay: 係ar.....
我: 阿哥....
jay: 宜家係咪去你屋企ar??
我: 係ar.....
jay: li位係......
我: 我男朋友..
jay: 你有男朋友ga??
我: 係ar..
jay: 你好..我叫阿jay ar..
朗: 你好..我叫嘉朗..
我: 行la..搭車la..
jay: ok..let's go!!
** 返到屋企..**
norelle: e.....li個....就...就係你阿哥ar?? (比阿jay個靚仔樣嚇到口疾疾..)
我: 係ar......
jay: hi..我叫阿jay ar..
norelle: hi....我....叫....norelle ar.....
我: 阿謙le??
norelle: 佢有d野做返左佢屋企.....
我: 哦.....阿哥....你擺d野入房sin la..
jay: ok....係ar....你唔好叫我阿哥la.....叫我阿jay la..我睇我地ge年齡都差唔多ga je..
我: 哦.....阿jay.....
jay: 我有d時差ar....我想訓一陣.....
我: 哦....你訓la.....
li個就係我個新阿哥...??我諗佢都係大我一年到......但係點解佢會識講廣東話ge??識得同我地溝通......li個真係我阿哥?? 佢daddy係點ga le?? 但係如果要去美國sin見到li個daddy....我一d都唔想去....我中2留係li度.....同我愛ge人一齊..同我最frd ge人一齊.....