2005-07-21 15:13:40`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第12集..捨不得你們......

~chapter 12~
捨不得你們......

作: 今集都係用第1人稱都係代入yoyo ga..

**翌日..**
朗: yoyo..起身la..
我: 嗯.....
朗: 我出去煮野你食ar..
我: 好ar.....
norelle: e....嘉朗..你尋日係度訓咩??
朗: 係ar.....
謙: 你整咩ar??
朗: 整野比yoyo食咋ma..
norelle: 你睇下人地ar..煮野比yoyo食..你又唔煮比我食..
謙: 我煮得唔好食ar ma..
朗: 你地食唔食ar??
norelle: 唔洗la..我地出去食ar因間..
朗: 咁好la.....
我行到出去..已經聞到d腸仔同雞蛋味ar...但係我仲可以食多幾多次le??
我: 好香ar......
norelle: yoyo..你就好la..有男朋友煮野你食...我....唉......
我: 唔好咁la.....
norelle: 不如我地都係屋企食la...好唔好ar??
謙: 好ar....你煮ar??
norelle: 我煮lor..
朗: 我幫你地煮埋la.....
norelle: 唔該晒....
朗: 唔洗....frd ma..
我: 我幫你ar..你去洗面sin la..
朗: 好ar......
我一路煮一路諗....我因間講比norelle同阿謙知我要走好唔好le??我驚norelle又會好唔開心....跟住我又喊.....我今朝唔可以再喊ga la..我真係唔想喊......
norelle: 哇..!!你同嘉朗煮d野都一樣咁香.....
我: 係咩.....
norelle: 我幫你lo碟ar..
我: 好ar..唔該.....
norelle: 阿謙....執好張枱la.....
謙: ok.....
我見到嘉朗平時都jell整靚個頭.....但係唔知點解今日冇......
我: 你唔jell起個頭ge??
朗: 唔想jell.....
我: 我幫你jell ar..
朗: 你煮野la.....
我: 煮好la.....
朗: 咁好la....
我好有心機咁幫佢jell..都幾靚....不過其實佢jell唔jell都係咁靚仔......
我: 得la..靚唔靚ar??
朗: 靚.....
謙: 你地搞掂未ar??食野la..
朗: ok la..我地出黎ga la..
norelle: 你地兩個煮d早餐一樣都係咁好味..
我: 係咩....你都唔係未食過la..
謙: 真係幾好味.....
我: 我.....有d野.....想講.......
norelle: 講la......
我: .........(我講唔出口.....)
朗: 你遲早都要講ga la..你都講左比我知..你講埋比佢地知la.....
謙: 係lor..快d講la....
norelle: 係咪你地要結婚le?? haha.....
我: 我....兩個月後......要....去....美國讀書.......短期內....都唔會返黎.....
我講完之後.....成間屋都靜晒.....一粒聲都冇.....而岩岩仲識講笑ge norelle d 眼淚一滴一滴咁流出黎.......而我......我d眼淚我一d都唔想佢流出黎.....但係.....d眼淚都係猛咁流......嘉朗攬住左我......
朗: 唔好喊la.....你又唔係走左唔返.......我地會一齊等你返黎ga......
我: 我唔想喊ga......係....d眼淚自己流出黎........
朗: 好la......大家都唔好喊la.....
謙: 係lor....norelle....唔好喊la......
norelle: 我好唔捨得yoyo ar......我同佢識左好多年la....佢已經係我生命ge一部份la........嗚...........
我: 唔好喊la......你咁樣我會唔捨得ga.......
我唔知點解我仲識得講d叫norelle唔好喊ge說話........
norelle: 你叫我唔好喊.......你自己咪一樣係度喊.........
我: 我地一齊唔好喊la..好冇??
norelle: 好.......
我: 我地今日出去玩下ar.....
norelle: 好ar..
我: 去唱k ar........
norelle: 嗯.....
今日我地去左唱k....唱左好耐.....我地之前好中2唱情歌.....但係今日只係唱得一兩首.......唱得最多ge係.......講友誼ge歌.......我同norelle兩個一路唱一路喊........我真係好唔捨得norelle......我由幼稚園開始已經識佢la......