2005-07-20 16:45:18`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第11集..真的要走嗎??

~chapter 11~
真的要走嗎??


作: 今集都係用第1人稱寫ga..都係代入yoyo..

**有一日ge夜晚..**
\"鈴.....鈴....\"
沖緊涼ar.....>v< norelle同阿謙係出面都唔聽電話ge?? 唉....算la..等我快d出去聽la......
我: norelle..你地做咩唔聽電話ar??
死la.....我想咩都睇唔到.......佢\地係到kiss ar.....仲申晒利....比我睇到晒.....
我: sorry ar....我唔係有心睇到你地kiss ga......只係想出黎聽電話.......
norelle: 唔.....緊.....要.........(面都紅晒..)
\"鈴......鈴......\"
我: 我聽電話sin la.......喂......
mami: yoyo..
我: mami?!
mami: 係ar.....
我: 你生活成點ar??
mami: 我同你個新daddy一齊生活得好好ar..
我: 哦.....
mami: 我今次打黎係想叫你黎美國同我一齊生活ga..
我: 下.......
mami: 我知你唔捨得d朋友......
我: 嗯.......
mami: 但係我同你個新daddy傾好左ga la..你過兩個月就要過黎....我會叫你新阿哥黎接你黎ga..
我: 我唔黎得唔得ar??
mami: 唔得ar.....
我: 我想係宜家住緊個度生活多d......
mami: 我地商量好晒ga la..你一定要過黎.......
我: 我......
mami: 好la..mami唔同你講la......
我: 哦.....byebye mami..
mami: byebye....
我聽完之後d眼淚\係度猛咁流....我唔想比佢\地知道我要走ar......但係......
norelle: yoyo.....你.....冇事ar ma.......(仲未尷尬完.....)
我: 我冇事ar.....
謙: 冇事你聽完你又喊......
我: 我聽到mami生活得好開心我都好開心咋ma......
norelle: 但係我聽到又話你唔想過去咁ge??
我: 唔係ar.....你聽錯咋ma.....
唔得la....我真係好想喊.....我好想攬住我最愛ge人喊......我要去揾嘉朗....我打左比佢\.......
朗: 喂....yoyo......
我: 嘉朗....
朗: 做咩ar....沙晒聲ge??
我: 你可唔可以出黎陪我ar??
朗: 好ar..公園等ar.....
我: 哦........
** 過左15min..**
我見到嘉朗....我即刻去攬住左佢\......
朗: 咩事ar?? 傻妹??
我: ...........
朗: .......(佢\咩都冇講..只係好實咁攬住我......)
我: 我mami要我去美國.......我好唔捨得你.....
朗: 我會等你ga ma.....(雖然佢\笑住咁同我講....但係我睇得出佢\想喊......)
我: 我唔知幾時sin會返黎......
朗: 我會等你.....無論1年,10年定100年我都會等你......
我: 嗯.....(我一路聽佢\講一路喊.......)
朗: 唔好再喊la......
我: 我一年會返黎一次ga......
朗: 好......
我: 嗯......
朗: 我真係會等你ga....你要信我.....(我感覺到我個肩頭有少少濕....但係我知道嘉朗唔想比我睇到佢\喊.....所以我一直攬住佢\.....直至佢\推開我.....)
我: 我過兩個月就走ga la......我會好珍惜li兩個月.....
朗: 我都會.....
我: 嗯....
朗: 我送你上屋企la....
我: 不如你今晚黎我屋企訓ar....聽日唔洗返學......
朗: 好.....
我: 嗯.....
**上到屋企....**
我去左洗面......入返房ge時候我見到嘉朗用紙巾抺對眼....我知道佢\係度喊....
我: 訓覺lo..
朗: 好ar......
我成晚都攬實嘉朗訓.....嘉朗都攬得我好實.........