2005-07-20 10:40:51`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第10集..問題解決了..

~chapter 10~
問題解決了..

作: 今集以第1人稱黎寫..第1次咋..希望得la..代入yoyo..

我: 今日好似好好天咁ar.....但係咁好天冇得去玩仲要返學.....><
norelle: 算la..我諗到星期6都會好天ge..
我: 唉......今日sin星期3咋........
norelle: 過得好快ga je..
我: 你梗係la..有拖拍...
norelle: 你都有je..
我: 我覺得嘉朗同我都唔似拍拖ge..
norelle: 你要求高je..
我: 佢\次次陪我都係食飯..唔係食lunch就tea..再唔係ge就dinner..
norelle: 咁又係......不過佢\早幾日都好似陪過你去玩ar..
我: 玩左個一陣..
norelle: 咁你同佢\講下lor..
我: 我都想..
norelle: 一齊就要坦白d..有d咩唔好ge就同對方講la..
我: 嗯.......
norelle: 我走la..阿謙約左我出去食早餐\..
我: 哦.....我自己返去la.....
norelle: 叫嘉朗黎接你la..
我: 廢事la..
norelle: 咁我走ga la..
我: 嗯..bye..
norelle: bye..
點解norelle同阿謙拍拖可以咁恩愛....我同嘉朗就唔得.....我係咪真係要同佢\講??但係點講ar??唉.....好煩ar!!
**返到學校..**
我: 嘉朗..
朗: 點ar??
我: 覺唔覺得我地之間出現左問題ar??
朗: 有咩??
我: 你唔覺得我地成日出街就食飯ga咩??
朗: 係ar.......
我: 我唔想咁ar..
朗: 咁你想點??
我: 我想.........(死la..我又講唔出我想點wo..)
朗: ??
我: 可唔可以以後我地去拍拖去行下街..玩下..唔好成日都係去食飯ar??
朗: 梗係可以la.....
我: 哈......
朗: 做咩笑到咁ar??
我: 我想同你講好耐ga la..但係我唔知點講好.....宜家同你講你又一口應承左..
朗: 你以後咩都同我講la..
我: ok..
** 放學..**
朗: 點ar??我地今日去行街lo..難得唔洗練田徑..
我: 好ar....(佢\係咪真係咁快就改左le??)
朗: 行邊度好ar??
我: 我地道道都行ar..冇目的咁行......
朗: 好ar..
我: ^^**
** 行左好耐好耐...**
朗: 我帶你去一個地方ar..
我: 好ar..
朗: 你咪埋眼sin la..
我: 哦..
** 過左一陣..**
朗: 好la..開la..
我: ........(唔咪埋對眼..)
朗: 點ar??
我: 好靚ar......
朗: 個日落係咪好靚le??
我: 係ar..
朗: 開唔開心ar??
我: 開心..
我地係度一路睇一路玩........
我: 你咩我ar..
朗: 你咁重...成隻豬咁......
我: 喂....我嬲ga..
朗: 講笑je..
我: 咁咩我la..
朗: 好la..
** 咩住我之後..**
朗: 你小心d wo..
我: 哦.....
朗: 你上到黎就冇咁易落返去ga la..
我: 喂.....唔好跑咁快la..
朗: 跑快d都得ar..
我好大力咬佢\..佢\痛到掉低左我......
我: 好痛ar.....
朗: 我都未話痛你就話痛..
我: 邊個叫你唔放低我wo..
朗: 咁你都唔洗咁大力咬我ga......
我: sorry lor..唔好嬲la..
朗: 算la..唔嬲la..我送你返屋企la..
我: 好la..買d野上我屋企食ar..
朗: 好ar..
我: 嗯..
我同嘉朗ge問題總算解決左.....但係我同佢\相愛ge時間會有幾長le??點解我又會問自己li d問題??我唔想諗咁多ar.......