2005-07-14 09:05:01`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第6集..一散一合..

~chapter 6~
一散一合..

**過左一個星期..**
norelle: e.....有人就黎生日la wo..
yoyo: 邊個ar?? (扮野..)
norelle: 仲扮野..你lor..
yoyo: 我知.....
norelle: 我地搞生日會lo..
yoyo: 好ar..我要叫多d人..
norelle: 好ar..
yoyo: 你幫我叫一d..我自己叫一d ar..
norelle: 好ar..
yoyo: 嘉朗..你黎ar..
朗: 好ar..你請到實去ge..
yoyo: keke..
**到左生日個日..**
琪 (其中一個frd): yoyo..生日快樂..
yoyo: 多謝..
norelle: li個係我同謙送比你ge..
yoyo: thx..
朗: 嗱......送比你ga..
frd a,b,c,d: happy birthday !!
yoyo: 多謝..
** 佢地玩左一陣之後..**
yoyo: 喂..norelle..覺唔覺阿謙同阿琪玩得好埋ar??
norelle: 係咩..唔覺ar..(其實心入面好痛..)
yoyo: 你去叫下佢la..
norelle: 哦..
norelle sms 阿謙..
norelle: 你同阿琪玩得咁埋ge??
謙: 唔係ar..
norelle: 咁你宜家過黎我度ar..
謙: 唔好la..我地玩緊..
norelle: 我要你宜家過黎ar..
謙: 你唔好咁任性la..
norelle: 我冇任性ar..
謙: 好....我宜家話比你知..我陸俊謙ge女朋友期限得1個星期ga咋..你都多左la..
norelle: 你話你唔會對我花心ga..
謙: li d野個個都識講la..
norelle: 你好野..我要同你分手..!!
謙: 多謝..我等左你li句好耐la..
norelle: yoyo..我出去買d野飲返黎ar..冇晒la..
yoyo覺得norelle有d野就話: 阿謙..你陪佢la..
謙: 唔洗ga la..我同佢冇關係ga la..
yoyo: 下......算la..由佢自己靜下.......
frd a: 不如拆禮物ar..
yoyo為左唔掃d frd興所以就話: 好ar..
frd b: 拆左嘉朗送比你個份sin la..
yoyo: 下.....哦.....好ar..
frd c: 嘉朗..你送咩比你ge lover ar??
yoyo: 咩lover ar?? 我地係frd黎ga咋..
frd a: 你係咁諗嘉朗唔係le..
yoyo: 哇.....好靚ar..係beams boy頸鏈ar....仲有一封信..多謝..
朗: 封信等得返你一個人個陣sin拆ar..
yoyo: 哦..好ar..
frd b,c: 肯定係情信la..
frd a: 咁夾ge你地兩個..
frd b,c: 鬼得閒同佢夾ar..
all: haha.......
yoyo: 好.....等我拆左阿謙同norelle個份sin..
謙: 你中2 la..
yoyo: (望左佢一眼..) e.....係playboy成套文具wo..好靚ar..thx.....
謙: 你中2咪得lor..
** 拆晒之後..**
謙: 我走sin la..
琪: 我都走la..謙..你會送我ga可..
謙: 是但la..
其他frd: 我地都走la..
yoyo: bye..
朗: 我幫你執野ar..
yoyo: 好ar..norelle走左..
朗: 係wo..佢又話買野飲ge??
yoyo: 唔係ar..
朗: 佢同阿謙.......
yoyo: 係ar..
朗: 咁洗唔洗揾norelle ar??
yoyo: 唔洗ga la..嗱.....佢返黎la..
朗: 係bor..
yoyo: norelle..你冇事ar ma??
norelle: 冇.......
yoyo: 咁係la..
朗: 執好la..我走sin la..(鍚左yoyo一淡..)
yoyo: 喂..
朗: 你睇封信la..聽日答我..
yoyo: bi..
** 跟住yoyo去睇封信..**
yoyo:
其實自從見到你喊之後我就有一種好特別ge感覺..我知我中2左你..希望你可以應承做我gf la..
嘉朗..
**翌日..**
朗: 考慮成點??
yoyo: 好ar!!
朗: je係你肯做我gf??
yoyo: 係ar!!
朗: yeah!!!