2005-06-15 10:11:20`’*Ar ian°’*!

故仔..第三集..

~chapter 3~
食lunch..
isa:好肚餓ar..
natalie:我都係ar..
isa:你食乜ar??
natalie:食火腿公la..
isa:我都係..
希:我幫你地lo la..
natalie:你唔好諗住li樣野就係第一樣野ar..
希:梗係唔係la..=.=
natalie:咁唔該lor..
isa:唔該晒ar希..
希:都係isa好人d..
isa:梗係梗係..
natalie:咁你而家jek係話我唔好人la..
isa:唔係唔係..
natalie:好肚餓ar..仲唔去lo野食??
希:係la!!
jerry:喂..我個度有班frd ar..我去個度食ar..你地係li度食la..
natalie:下..哦..
jerry所謂ge frd全部都係女仔..仲個個都好中2佢ga tim..shandi睇到差d喊左出黎..
isa:shandi..你冇事ar ma..
natalie:係lor..眼濕濕咁..
shandi望一望natalie同isa就走左la..
阿希返到黎..
希:shandi同jerry le??
natalie:你望下個邊..
希:li個jerry又係咁..
natalie:你而家明白晒la..
isa:比我都走la..唔通係度望住自己個bf咁咩..
希:jerry已經唔係第一次ga la..
natalie:咁都得ge佢..
isa:唉..食飽返學la我地..
natalie:55..