2006-08-21 14:02:20゙ 靜 ))*

歌詞╰ ☆ always be with you ☆ ╯


歌曲名稱:always be with you
歌/麻生かほ里 作詞/大森祥子
作曲/池毅 編曲/カラードマーケット

When you’re crying
I will always be with you
When you’re feelin’blue,
I will always smile to you

Sadness blows you in to cry
But I won’t cry for yesterday
God knows well where you’re going to
It’s a lonely way...

When you’re crying
I will always be with you
When you’re feelin’blue,
I will always smile...

When you’re sighing
I will always be with you
When you’re feelin’blue,
I will stand beside you

When you’re crying
I will always be with you
When you’re feelin’blue,
I will always smile...



歌詞翻譯:總是伴隨著你

歌/麻生かほ里 作詞/大森祥子
作曲/池毅 編曲/カラードマーケット

當你哭泣時,我將一直陪伴著你,當你感到憂鬱時,我將會一直的以微笑對著你。

悲傷的感覺吹拂著你,讓你哭了。但我不會為昨天哭泣。

上帝知道你將會去往何處,那是個很孤寂的路途。

當你哭泣時,我將一直陪伴著你,當你感到憂鬱時,我將會一直的以微笑對著你。

當你歌唱時,我將會伴在你身邊,為你合聲。當你感到憂鬱時,我將會站在你身邊,陪伴著你。
♀專屬〃星空♂ 2009-10-02 05:46:55

0.0嘻嘻~謝謝啦~!~!