2004-04-02 19:24:34鹹魚為愛而生

Which one?

今天的英文模擬考.....寫沒幾題,睡神又再度招喚我...
直到我看到考卷上的第二十三題.......
才發現,五月天的力量真的是太大了.........
Billy:Have you listened to the latest hits of May-Day(五月天)?________
William:Really?Then I must go get the album myself......
Billy:You can borrow mine first before you decide to buy one.
(A) They're so great!
(B)I will never buy their CDs again!
(C)The record is too expensive!
(D)I think they're all junk!

這題我寫對了唷^0^
這就是力量...於是寫完那滿滿英文的考卷後......
我已經累死了.....^^a
答案當然是(A)選項.....大考最好不要出這題!
因為我管他問什麼?對不對題意,我都會選(A)ㄏㄏㄏ.....