2004-06-22 04:55:29小明

唔記得呢個版?

實情唔係咁既
只係因為大二生活
真係太忙la

係學術面黎講
真係有好多得著
連我自己都覺得自己勁勁地 (又自以為是)
我自己做d乜 其實我自己知
第一學期好努力 第二學期真係麻麻
以後keep唔keep到 我都真係唔知
有對我好好既家人 放任我去
其實已經如願足已

我自己其實唔係冇上進心
而係有時生活上既事 好多因數

不過大二識多左一d同學 雖然唔熟
但都算係咁la

我大三會再努力d
考到碩士就真係光宗耀祖 (又自以為是)

但我個人好怪
做緊一樣野 又會唔記得另一樣
一d野走遠左 又會感覺唔到
太容易俾眼前 膚淺既野遮到