2006-07-27 00:05:44翠兒

朱古力愛情論

突然有靈感,想寫有關食既野...唔...第一樣寫朱古力喇...對我來講,朱古力係有魔法的...我唔開心既時候,想放棄既時候,好累既時候,想喊既時候,我都會想食朱古力,食甜野...甜既感覺好似安撫到我既內心既悲傷..就好似有人唔開心愛飲酒,有人唔開心會問人借個肩膊依靠咁...我覺得朱古力其實幾似愛情...有苦有甜,有些有酒心,有些有果仁,有些係白朱古力,有些係牛奶朱古力,有些係純黑朱古力,各人喜好都不同...食未古力時,令我回想番愛情既感覺,突然發覺,原來唔知由幾時開始...我失去了愛人既能力,唔想去愛人,變得唔相信人.愛人其實係要好多力量,好多心血.唔係只係口講...失去既力氣需要再慢慢累積.有人話,人既一生不能沒有愛情,不過我係呢一刻仍然覺得..即使一個人我都可以開開心心咁生活.