2006-07-08 13:02:43翠兒

The One

早排娛樂圈發生一件事成為全城話題,李嘉欣生日,富商L君係報紙買左全版廣告祝賀.其實個日我都有留意個廣告”Happy Birthday to Michelle 20.06.2006,” with love ”The One”,當時仲諗邊個係Michelle 同The One呢?個The One花咁多錢去買廣告,我以為有人想求婚.之後先原來Michelle係李嘉欣,The One係富商L君!件事係好浪漫既事,我相信每個女仔會心動,不過我一向唔鐘意李嘉欣呢個人,佢外表係好靚,不過我唔鐘意佢高調好勝,持靚行兇既性格.我覺得外表同性格同樣重要.如果外表好靚但性格唔好,最多都係50分!不過呢件事上我好欣賞富商L君,佢好有風度.事後有人訪問佢,佢過話因為個日子好特別,只有一次係2006年6月20日,佢只係希望祝賀佢好朋友,即使分左手佢都希望佢開心幸福.一個有錢人,花錢對於佢來講係小事,不過分開左咁耐仲咁有情有義,咁有心去記一個舊情人生日,唔係個個都會咁,我覺得佢係有真心鍾意過佢.有時諗...外表平凡既人大部份都搵到真愛/結婚,相反愈靚既人先愈難搵到真愛.我相信..外表靚既人一係就好似李嘉欣個種唔怕冇人要既心態.一係就係因為好多人係因為佢地外表靚先鐘意佢,唔係真心的.所以愈靚既人要搵到真愛,搵一個真心真意鐘意佢係既人其實比普通人更難.呢個就係靚人既不幸喇...哈哈!(好彩我唔係靚人,不過點解我又冇真愛呢..我要自我檢討一下先^_^..)