2006-07-08 12:45:47翠兒

寫我心情

我一直都好鐘意收信既感覺...我覺得睇信係好窩心,好浪漫既事!我個人有時好老套,雖然依家已經係網絡世界既年代,不過我覺得..email永遠唔及信..寫信既人親手寫信,即使字唔靚,但我覺得比起打出來的更好,字裡行間充滿寫信人既心意同氣味,由寫信,寫信封,封信,甚至寄信,都係心意同時間,一想到咁就覺得好warm!有時工作後回家,又或者係失意/好想放棄既時候,收到我助養兒子既信,我都會好感動,唔開心既事都忘記了,因為我覺得世上仍然有人需要我,想念我,咁多年,信已經有好多,我用個盒入起...一大疊漸漸變黃既信,見證了歲月,我想我會留到老..因為係別人用心,經過長時間比我既野,我會好好珍藏.記得睇過電影”假如愛有天意”,女主角既母親將年輕時代既情書珍藏,最後佢女兒發現,更加了解左媽媽既故事,好浪漫!雖然我冇收過情信,冇遇過咁浪漫既事,不過我對信既情意結係不變的.