2006-05-21 20:20:08翠兒

The DaVinci Code

好耐冇寫野喇,好多好多野想寫,不過最近好忙,遲些有時間再慢慢寫,我唔想好似交功課咁為左寫野而寫野,因為我覺得係呢度係應該好享受,冇壓力咁寫野!言歸正傳,琴日睇左最近全城/全球熱爆既戲,我冇睇小說,雖然好多人話電影拍唔出小說既神髓,不過覺得套戲幾好睇,冇冷場.套戲其實都幾深,內容好豐富,有好多野要交代,同時我覺得寫小說既人好有智慧同創意.好似男女主角咁,真係小D智慧都冇可能解到碼.我本人幾鐘意Tom Hanks,不過講真,男女主角係戲中發揮唔大,唔係佢地演技唔好,而係個角色根本冇得發揮,相反我覺得演反派Silas個個人演得好好!我覺得呢套真係近期必睇之選,唔睇真係冇話題!^o^