2006-04-29 19:30:47翠兒

獨家試愛

早排睇左標題呢套戲,我覺得幾好睇呀...我唔係Alex 同Stephy既fans...不過我覺得佢地都做得幾好,而且個故事幾真實,唔會講到好童話咁.始終現實生活唔係只有美好的事.故事最後男女主角一齊番,不過雙方都有秘密既情人,只係大家學"精"了,懂得去識掩飾..故事中吳佩慈幾條問題,我都好認同佢既講法.佢問方力申:點解你咁早結婚?方力申就答:因為我好鐘意佢(Stephy),好想同佢永遠一齊,之後吳佩慈就答:會鐘意幾耐?戀愛係有限期的...我好同意,戀愛係有限期,愛情既感覺唔可以永遠維持,之後會變,有些會變為另一種感情繼續,有些真係淡左就會分手...可能我個人比較灰/現實,我唔相信有不變感情...或者咁講,我唔係唔相信世上有真愛,只係我唔相信自己會咁幸運可以擁有一份不變既感情/遇到一個咁好既人.我相信方力申同Stephy係戲中既復合告白中講既野係真心,起碼個一刻係真心,只係將來既事冇人可以預計..我覺得只要一齊既時候係真心,對段感情係認真,都已經無憾...將來既事冇人會知,你點知之後既日子唔會遇到另一個更愛更適合既人?未到死個日,都唔會知邊個先係你一生既最愛.永遠呢兩個字太沈重了.人生畢竟有好多變數.