2004-06-22 13:30:03亞儀

17 / 06 / 04 - TROY

今日一早起身...因為單人床2個人訓確實係好迫...所以訓得老公好唔舒服..THEN11點就過左佢MAMA的RM訓..舒服哂..HAHAA..訓到點幾..老公起身約人睇TROY..所以2點就去拎尋日的$$同去杏花食野..
食完去太古...點知要6:30先有得睇...SO BUY左飛就去行剩..吉之島..行左好耐囉...去TOLIET都去左幾次...之後去小城故事度飲野...柴豬同白痴毛帶起玩講國語囉....柴豬講到好好笑囉!傻瓜蛋囉正一..HAHAHA....

THEN入場睇TROY喇....好多野食...但係TROY真係好好睇囉...睇到唔記得食野...=_="早知唔BUY咁多...HA..畢比特真係好大隻囉...勁型下...佢個下飛撲攻擊..真係勁到..好似插豆腐咁易囉..勁呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!成套都好好睇..不過畢比特完全冇傷過流血就勁得滯~~~~~~死都死得型過人..HA..D打仗情景真係好真好壯觀呀!!!!

睇完就行一陣就去吉記BUY壽司...特價MA...三文魚AND三文魚同埋三文魚丫唔該..HEHHE..食食下有人拎手機影相WOR..咁我梗係又拎啦...老公的小雯豬成日話唔影架MA...今次梗係靜雞雞扮睇杷影佢啦.HEHE..成功!!!恨死老公囉!!!呵呵呵...

之後散LU...我同老公AND肥傑就去左打機..之後佢地話去睇波..咁我又想去..就去喇..HAHA...去到..好多人...差D冇位...開波喇..不過D人好高呀!!我要努力先睇到...不過今日成績就冇咁好喇...冇WIN呀!!!咁我地就係度玩骰中..我完極都得一樣得..=_=" LUCKY.....=_="


THEN第2場都冇WIN..又玩.輸囉又...=_=""""""不過好好玩...之後4點度就返HOME LU..老公好眼訓呀!!佢聽日仲要返工..陰公豬..快D訓喇...ZZZZZZzzZzZzZzZzz