2006-05-06 00:52:33女王

脫去舊女王!!

又一年了!!
今日係同阿泰傾今年洗禮既事既日子喇!!

上年洗唔到係應該既,抱住今年洗唔就悲哀既我!!
今年都係洗唔到!!
點解!?

毫無疑問!!呢一年我有成長、有突破,但係仍未夠呢!?
因為根據阿泰既講法!!在他的洗禮標准來說,我現在大約到六成!!
阿泰仲強調,跟住果四成先係最難既!!
叫我今年努力去突破自己五大方面!!

排名不分先後!!
第一方面_______人際關係!!
主打人物包括:基哥、Wing、神秘人A、B、C!!

第二方面_______老我[即係舊女王]!!
主打對付性格:自我、惱怒、根深蒂固的思想!!

第三方面_______信心[對神既信心]!!
主打達到目標:在工作、學業、信仰上緊靠神!!

第四方面_______堅立在神裡!!
主打更新思考:以神既角度、價值觀去看、衡量事物!!

第五方面_______順服!!
主打糾正態度:糾正驕傲、寸嘴!!

講完之後,阿泰都同我講返我應該點去做!!
點去改善!!感謝神!!
現在總算自己今年自己既目標,方向同用咩方法達到目標!!

唔……其實今年洗唔到係有點失望的!!
原本自己諗定好多野!!但係都係洗唔到!!
但是我又覺得未必係一件壞事!!
自己諗真d,洗禮既時間係咪真係咁重要呢!?
自己又唔係太過去想一定要今年!!
始終覺得會廿歲洗!!就算明年也算廿歲洗呀!!

不過,另一方面,家人又唔太諒解喇!!
佢地會覺得,教會唔收你,你就唔好信喇!!又要奉獻又無得入會!!

我聽到會有點難受,但感謝神,我很快便面對了!!

慢慢地我又再有動力、目標去走這路了!!
衝吧!!!!!