2006-05-02 01:55:55女王

值得!!

四月三十日 星期日

俾人放左飛機,不過感謝神,俾我上左寶貴既一課!!
返完教會!!
一眾兒童崇拜既弟兄姊妹去到肥文家,我負責同[俾]小朋友玩!!
三點半多,我們一眾便前往蝴蝶灣玩數字球、影左d相!!
六點多便完了,送埋小朋友都已經七點多了!!

跟住我同樂文就約埋Wing一齊買外賣上肥文家!!
八點多接埋阿蓉,我地一月一度既自由敬拜時間又開始喇!!
直到十點半先完,但感覺上好似只係過左一個鐘左右!!

因為跟住果日係紅日!!
所以肥文、樂文、Wing、蓉同我就坐埋一齊吹水、分享、感恩!!
期待咁樣去相交好耐!!我地大家都好享受相交既時間!!
直傾到十二點多,我同阿蓉就送埋阿Wing返家,跟住就一齊打的回家!!

感謝神,我地係敬拜中越漸深入、我地各人又有其恩典、有各自既目標!!
但係我地坐埋一齊時,我地卻能無所不談!!
感恩!!

不過回想琴日都幾累架!!
同[俾]小朋友玩、係沙灘玩數字球、送小朋友返家、再踩到十二點幾先返家!!
沖得涼黎都點幾兩點先有得訓!!

五月一日 星期一

經過一日既操勞,今日好遲先起身!!
約定大雄一點九出黎!!
一點多既時候,我就拎住一份[功課]去良景,點解會有份[功課]!?
因為昨日有個大頭蝦上左肥文家,竟然留左份功課係人地屋企!!
所以今日我就拎返份[功課]俾個大頭[燕]喇!!

跟住同大雄去食Tea!!跟住我同大雄去到個公園度傾計!!
當然講既都係信仰既野!!傾到差唔多,我就返歸喇!!

今日晚上,我睇完聖經,我就打左俾阿泰,正好,阿泰有野想搵我!!
我同佢傾左個幾兩個鐘!!內容係關於我對自己過失既處理、面對!!
阿泰都同我分享左好佢既經歷、佢之前面對既野!!
我發覺今晚,我地兩個都有進步,亦更了解對方了!!
感謝神!!

人總是要面對苦難,但幸好,聖經給了我們回應!!我可以靠著耶穌勝過!!

我將這些事告訴你們、是要叫你們在我裏面有平安。在世上你們有苦難.但你們可以放心、我已經勝了世界。約翰褔音十六章三十三節

有耶穌和我同行!!有咩好驚喎!!
係咪!!

感謝……〔耶和華是創造天地萬物之主大有能力,耶和華是我們的神〕