2006-03-17 00:11:07女王

不可少的祭 !!

久別了!!各位!!唔知各位最近點呢!?
而我現在已不用再返大陸了!!
近幾個星期也在學打倉頡!!
希望快快學,快快揾到工,起碼唔洗令到屋企有負擔先!!
其它遲d先算!!

近況講完!!講下最近既野喇!!
最近聽道聽到民數記講到基督徒要守既祭!!
當中包括日、週、月同一些特別既祭!!
代表住每日同神既關係、小組、奉獻同慶典!!
發覺自己要對神再上心!!

當天晚上,田叔一家、雙文〔肥文和樂文〕、我和Wing八人一起晚飯!!
飯後上了雙文家一起敬拜!!
今次是第二次咁様去敬拜喇!!
呢次係肥文帶,但係以自由方式進行!!
即係話每個人都可能帶領!!
當中感受到同神既距離好近!!
我地敬拜左個半鐘頭!!〔中途Wing先走〕
完既時候,我充份感受到咩叫做靈裡火熱但肉體軟弱喇!!
跟住我地逐個分享當中既感受,大家都覺得敬拜中同神好親近!!

感謝神!!好感恩!!因為神真係好奇妙!!
雖然人數無上次咁多,但係敬拜依然咁正!!
正!正!!正!!!

真係……
〔有誰能像你 耶穌只有你能感動我心 永永遠遠再難尋找得到 耶穌 有誰能像你〕